بسیج زندگی

  • ۰
  • ۰

حرکات یوگا چگونه کار می کنند؟

حرکات یوگا با استفاده از asanas (حالت ها)، تمرکز متمرکز بر قسمت های خاص بدن و پرانایاما (تکنیک های تنفس ) را به منظور پیوستن بدن با ذهن و ذهن با روح به پیش می رود.

 
بدن

یوگا آسانا (حالت ها یا عضلات) به بدن شما کمک می کند. هزاران یوگا وجود دارد و در سانسکریت، این گونه ها کریا (اعمال)، mudras (مهر و موم) و bandhas (قفل) نامیده می شود.

کریا بر تلاش لازم برای حرکت انرژی تا ستون فقرات تمرکز دارد؛ یوگا mudra ژست یا حرکت برای نگه داشتن انرژی و یا تمرکز آگاهی است؛ و یک باندا از تکنیک انقباض عضلانی برای تمرکز آگاهی استفاده می کند.

 
ذهن

تمرینات یوگا با توجه به تمرکز بر قسمت های خاصی از بدن تمرکز دارد. به عنوان مثال، شما ممکن است از مربی پرسید که عمیقا روی ستون فقرات خود تمرکز کند یا ذهن شما را از بین ببرد و بدن شما را به زمین بیاورد.

این آگاهی اتصال بدن ذهن را تیز و زمان زیادی را برای پچ پچ های خارجی اجازه نمی دهد (مانند نگرانی در مورد آنچه که شما برای شام یا ارائه در دفتر که آماده می کنید).

در عوض، تمرکز داخلی بین سر و بدن شما است. یک مثال، خودسونا است (جنبه ی بدن) که تقریبا تمام کلاس یوگا تمرین می کند.

در طول خودتانا، با چشمان بسته خود را پشت سرتان می گذارید و فقط تمام بدن خود را به کف می کوبید. ایده این است که با هر گونه افکار با شما مبارزه نکنید، اما اجازه دهید آنها را بیرون بیاورند و در حالی که مربی شما را از طریق تصاویر بصری هدایت می کند تا به شما در تمرکز بر احساس عضلات خود کمک کند.

نتیجه دلخواه و اغلب به دست می آید که به یک کشور صلح آمیز، آرام و آرام تبدیل شود. ساواسانا عموما نهایی یوگا است قبل از تمرین نهایی و تنفس.

 
روح

آموزش تمرینات یوگا از تنفس کنترل شده به عنوان راهی برای ادغام ذهن، بدن و روح استفاده می کند. تکنیک های تنفس پارانایاما نامیده می شود؛ پرانا به معنای انرژی یا نیروی زندگی است و یاما به معنای اخلاق اجتماعی است.

اعتقاد بر این است که تنفس کنترل شده پرانایاما جریان انرژی را در بدن شما کنترل می کند. تجربه من این است که تنفس کنترل شده به من کمک می کند تا تمرکز بر عضلات که در حال کار هستند، و در طول خودشان، ضربان قلب من را کاهش می دهد، ذهن من را آرام می کند، منجر به آرامش عمیق، درونی و احساس آرامش می شود.

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • آرش ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی